Friday 6 January 2012

Bloggers 1st class


Salam.. !?

Firstly, Congratoo kepada kawan aku Xiaxue yang memenangi Blog Terbaik Asia Pasifik ( kira kawan laa tu sbb aku ngn die ade blog, automatic jadi kawan laa camtu laa cite die ). Tidak lupa juga, kepada Blogger beautifulnara dari Malaysia memenangi kategori blog hiburan terbaik.( tepuk laa sikit ) MALAYSIA BOLEH..!!!

 dalam gambar nie aku tak datang... sbb tu tak de... aku busy...haha

Bertempat di Grand Ballroom, Marriot Putrajaya, Seramai 500 blogger yang berdaftar dengan pengiklanan blog, Nuffnang dari China, Singapura, Filipina dan Malaysia berkumpul bagi Menghadiri majlis dwitahunan, Anugerah Blog Nuffnang peringkat Asia Pasifik.

kalau tak nampak, harap maaf... kesalahan teknikal....

Sebanyak 13 kategori disediakan dalam pertandingan tersebut dengan kategori utama blog terbaik rantau Asia Pasifik dimenangi oleh blog Xiaxue atau nama sebenarnya Wendy Cheng Yan Yan, 27, dan pengasas bersama Nuffnang, Timothy Tiah..

Itu cerita pasal dorang, now, aku lak punye cite… yang aku punya Nuffnang nie tang bile nak naik, asik 50 sen jee… Timothy Tiah bile nak naikkan aku punye Nuffnang, kate member..?? … one more thing, agak-agak bile aku boleh daftar untuk masuk pertandingan blogGER cmnie earkk… HARAPAN LAA… anyway congratulation to participant yang bertanding… peace..!!?

 Kata-kata semangat : USAHA TANGGA KEJAYAAN… hihi

No comments:

Post a Comment