Friday 22 July 2011

Awal Permulaan dengan SENYUMan.!! =)

Alhamdulillah... syukur kepada Allah akhirnya, Boleh di katakan siap juga laa benda alah (Blog) ini, Walaupun tak berape nak siap... Sebenarnya yang aku rase macam buang mase laaa juga...Dok mengadap benda ni je Tapi, x taw kenapa aku teruskan juga... bak kate pepatah "Alang-alang penyEluk pekasam Biar Sampai ke Pangkal Lengan".....



Sebenarnye GAMBAR nie x de kene mengena pun... saje je nk bubuh..!!!


        Firstly, aku ingin mengucapkan TERIMA KASIH kepada diri sendiri kerana, membuat blog ini dengan jayanya dan tanpa menggunakan khidmat sesiapa pun Ha3x... takde laa acah mak enon... sebenarnya ada tulang belakang yang menolong saya.. geng3x.....beliau adalah... member gua Amir 'Izzat bukan name sebenar walaupun die nampak macam


bingai.., lagi sorang kakak gua yang mmberi pinjam broadband, walaupun tidak ikhlAS... asal bile tangok aku online, mesti die cakap "ko ingat Broadband ni FREE"... lebih kurang cmtu laa.... ( sape lagi erk ) nak di ucapkan... Jika ade sesiape yang menolong saya,..TERIMA KASIH bebanyak laa.... klw nk upah memang tak dapek la...


                  Sampai sini jelaa..... permulaan biar sikit-sikit dulu, lama-lama jadi 'GEMOK'.... sekian terima kasih...


                                                                                                                                          
                                                                                         YANG IKHLAS GILER..                                                                                                                                 
                                                                                           zAMIR..

                                                     SURAT WASIAT..!!! =)

1 comment: