Sunday 31 July 2011

HARIMAU MALAYA...







TANAH TUMPAH DARAHKU....!!!
MALAYSIA BOLEH...


                                       
                                      
                                 
                                    

SEMANGAT HARIMAU MALAYA SENTIASA MEMBARA....
         GGGGgggg00000oooooo MALAYSIAaaaaa.                                  
      

Pertama kali aku dengar tiket perlawanan bola sepak habis di jual… opocot terperanjat boboi..!!! 




SALAM KEPADA PENYOKONG MALAYSIA...!!!

Jam 6.30 ptg lagi aku dan member menunggu LRT, untuk pergi ke stadium Bukit Jalil…

Di dalam LRT lagi sudah mendengar suara semangat penyokong tanah air, untuk sampai ke Stadium Keramathahaha

Dari cermin LRT lagi aku dah nampak sorakan penyokong, di luar stadium  (memang gamat gilerr beb )…

Seperti biasa, kalau ada perlawanan bola sepak, mesti ada orang yang berniaga.! untuk mencari rezeki lebih… aku cume tengok je… last match aku dh beli (topi Malaysia)… Tapi, topi tu aku tengok,,, boleh kira sape yang pakai,,.. tak laku ke topi nie..??? kesah pulak aku janji aku dah beli....


Lebih kurang pukul 7.30, gate di buka… ape lagi.! Semua MACAM SEMUT beratur untuk dapat tempat yg BEST…

Suasana di dalam stadium gua cakap luu beb… GEMPAK GILERR tapi aku dapat duduk dekat sebelah screen besar… takpe lah janji dapat duduk…
Sebelum start perlawanan,.. aku memerhatikan sekeliling, untuk tengok gelagat penyokong MALAYSIA… tetibe… aku ternampak kain rentang yang tertulis “KAMI MOHON DOA! MALAYSIA BERJAYA”… ayat dia lain dari yang lain… mesti dia mengharapkan kejayaan yang GEMILANG… Tetapi PENYOKONG DI STADIUM DAN DI RUMAH PUN SAMA, menginginkan kejayaan…

Perlawanan bermula dari 8.45 – 10.45… result tak perlu bagi tahulah! semua dah tahu kot..


Walaupun mereka gagal… rakyat MALAYSIA sentiasa menyokong sampai bila-bila… dan penyokong sentiasa ada di belakang untuk support TEAM MALAYSIA..!!!

p/s : walaupun perlawanan dah beberapa hari berlalu.. saya nak juga POST… janji ROCK..!!!

No comments:

Post a Comment